.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمیل قاسمی به مدال برنز المپیک لندن رسید؛
انتقام شیرین شیرمرد مازنی از آمریکائی های پرمدعا
کمیل قاسمی جویباری در دیدار رده بندی وزن 120 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک 2012 لندن با غلبه بر حریف قدرتمند آمریکایی موفق شد مدال برنز این رقابت‌ها را بر گردن آویزد و جمع مدالهای کاروان کشورمان ...
 انتقام شیرین شیرمرد مازنی از آمریکائی های پرمدعا

شیرمرد مازندرانی تیم ملی کشتی کشورمان در دیدار رده بندی وزن 120 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک 2012 لندن با غلبه بر حریف قدرتمند آمریکایی موفق شد مدال برنز این رقابت‌ها را بر گردن آویزد و جمع مدالهای کاروان کشورمان در سی‌امین دوره المپیک را به 12 مدال برساند.


کمیل قاسمی جویباری که تاکنون هیچ تجربه ای در بازی های آسیائی،جهانی و المپیک نداشته است ، در یک کشتی جانانه و بی حرف و حدیث "ترول دلاگنف" از آمریکا رابا نتایج (4 بر صفر)، (صفر بر یک) و (یک بر صفر) شکست داد و مدال برنز وزن 120 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن را بدست آورد تا انتقام شکست صادق گودرزی از حریف آمریکائی اش را از آمریکائی های پرمدعا بگیرد.

این دلاور جویباری از ظهر امروز کار خود را با غلبه بر حریف کانادایی آغاز کرده بود در دور بعد بدون اینکه حتی یک امتیاز به  "آرتور تایمازوف"  معروف ،هر دو تایم را در کلینچ به این کشتی گیر غول پیکر ازبکستانی واگذار کرد و با صعود این حریف توانمند ازبک به فینال وزن 120 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک 2012 لندن،  به گروه شانس مجدد این وزن راه یافت.

کمیل قاسمی در گروه بازنده‌ها هم رودرروی "نیک موتاین" قرار گرفت و موفق شد با پیروزی بر این آزادکار آلمانی به دیدار رده بندی وزن 120 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک 2012 لندن راه یابد.

پیش از این علیرضا رضایی با مدال نقره المپیک 2004 آتن نخستین مدال تاریخ سنگین‌وزن کشتی آزاد را برای ایران در تاریخ المپیک کسب کرده بود که مدال قاسمی دومین مدال تاریخ سنگین‌وزن ایران در المپیک بود.فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یک ساروی 22 مرداد 1391
دمت گرم شیر بچه
سش 22 مرداد 1391
آقای محترم این عکس احسان لشگری هستش که قزوینیه
کمیل قاسمی یه نفر دیگه هست
لطفا دقت کنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.